نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آگاهی از برند بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 199-220]
  • آموزش ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 215-232]
  • آنتروپی شانون مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 84-106]

ا

  • اثر اجتماعی تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 156-175]
  • ادراک از قیمت تأثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت، رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: رستوران‌های شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 59-84]
  • ارتباطات بازاریابی یکپارچه ارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 133-157]
  • ارزش ادراک شده تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 156-175]
  • ارزش ادراک شده پدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زن های مراکز خرید و مال ها [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-56]
  • اعتبار و سودمندی تبلیغات شفاهی الکترونیکی مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 160-190]
  • الکتروانسفالوگرام تاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
  • الگوی آب مصرفی ارائه الگویی از مولفه‌های موثر بر رفتار مصرفی آب خانوار؛ مدلی برای اصلاح مصرف [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 100-116]
  • انتخاب کانال شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 62-83]
  • انتقام غیرمستقیم از برند نوع شناسی نفرت از برند در استفاده‌کنندگان تلفن همراه [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
  • اینستاگرام عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 138-155]

ب

  • بازاریابی ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 215-232]
  • بازاریابی آنلاین طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 32-47]
  • بازاریابی رابطه ای طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
  • بازاریابی رسانه اجتماعی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 199-220]
  • بازاریابی سنتی مطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی) [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 200-215]
  • بازاریابی عصبی تاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
  • بازاریابی‌عصب‌پایه بررسی تجربی سوگیری شناختیِ"آنچه زیبا است، خوب است": مطالعه تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 17-32]
  • بازاریابی کارآفرینانه ارائه الگوی بازاریابی کارآفرینانه در صنایع دستی با رویکرد خلق محصولات مشتری محور [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 74-91]
  • بازاریابی محتوایی مطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی) [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 200-215]
  • بازارگرایی ارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 133-157]
  • بازی وارسازی طراحی مدل بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 48-73]
  • بانکداری دیجیتال مدل سازی تاثیر شیوع ویروس کرونا بر پذیرش و توسعۀ بانکداری دیجیتال [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 92-113]
  • برند نوع شناسی نفرت از برند در استفاده‌کنندگان تلفن همراه [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
  • برندسازی شخصی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 138-155]
  • برندگرایی ارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 133-157]
  • بیمه عمر شناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 280-306]

پ

  • پیش بینی فروش مدل سازی فروش محصولات مصرفی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی-فازی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • پشیمانی خرید بررسی نقش هوش فرهنگی فروشندگان فرش دستبافت در توسعه گردشگری با تعدیل گری پشیمانی خرید و رویکرد قیمت‌گذاری منصفانه [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
  • پویایی شناسی سیستم ها مدل سازی تاثیر شیوع ویروس کرونا بر پذیرش و توسعۀ بانکداری دیجیتال [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 92-113]

ت

  • تبلیغات ارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 133-157]
  • تبلیغات" واکنش‏های احساسی، شناختی و رفتاری مصرف کنندگان نسبت به محرک‏های نوستالژی موجود در تبلیغات: مطالعه ای با رویکرد ترکیبی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 140-171]
  • تبلیغات شخصی تحلیل رفتار مشتریان با رویکرد اندازه‌گیری توجه بصری کاربران به تبلیغات بنر وب‌سایت [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 22-37]
  • تبلیغات شفاهی مشتری مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 160-190]
  • تبلیغ دهان‌به‌دهان رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 233-250]
  • تجربه آنلاین مشتری مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 84-106]
  • تحلیل عاملی اکتشافی شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر انتخاب محصولات کسب و کارهای اشتراکی با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 191-214]
  • تحلیل مضمون شناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 280-306]
  • تصمیم‌گیری بررسی تجربی سوگیری شناختیِ"آنچه زیبا است، خوب است": مطالعه تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 17-32]
  • تصمیم گیری مصرف کننده طراحی چارچوب مدیریت رفتار مصرف کننده در دوارن شیوع بیماری های دنیاگیر (مطالعه موردی: کوید 19) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 107-131]
  • تصویر برند بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 199-220]
  • تصویر ذهنی تحلیل عوامل موثر بر تمایلات رفتاری گردشگران به مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-99]
  • تعدیل گری بررسی نقش هوش فرهنگی فروشندگان فرش دستبافت در توسعه گردشگری با تعدیل گری پشیمانی خرید و رویکرد قیمت‌گذاری منصفانه [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
  • تکنولوژی(فنآوری) طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 32-47]
  • تکنولوژی نرم تجاری طراحی و اعتباریابی مدل تکنولوژی نرم تجاری مبتنی بر بازاریابی آنلاین [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 32-47]
  • تمایلات رفتاری تحلیل عوامل موثر بر تمایلات رفتاری گردشگران به مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-99]
  • توان رقابتی ارتقاء رقابت پذیری شرکت های دارویی؛ تبیین راهکارها به‌ منظور افزایش سهم از بازار مصرفی دارو [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 57-78]
  • توجه بصری تحلیل رفتار مشتریان با رویکرد اندازه‌گیری توجه بصری کاربران به تبلیغات بنر وب‌سایت [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 22-37]
  • توسعه مقاصد گردشگری نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 117-139]
  • تئوری سازه شخصی طراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 114-137]
  • تئوری مجموعه های راف(RST) قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمع‌سپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان برند موتوسل) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 132-159]

ج

  • جبر بولی مطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی) [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 200-215]
  • جمعیت شناختی شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 62-83]

خ

  • خانوارهای سنندجی ارائه الگویی از مولفه‌های موثر بر رفتار مصرفی آب خانوار؛ مدلی برای اصلاح مصرف [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 100-116]
  • خدمات بیمه طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
  • خدمات بیمه شناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 280-306]
  • خدمات خرده فروش شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 62-83]
  • خرده فروشان چندکاناله شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 62-83]
  • خرم‌آباد نوع شناسی نفرت از برند در استفاده‌کنندگان تلفن همراه [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]

د

  • داده‌بنیاد ارائه الگوی بازاریابی کارآفرینانه در صنایع دستی با رویکرد خلق محصولات مشتری محور [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 74-91]
  • داده کاوی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 138-155]
  • داستان سرایی نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 117-139]
  • دانشگاه مازندران ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 215-232]
  • دموکراسی کردن نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 117-139]

ر

  • رسانه های اجتماعی نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 117-139]
  • رضایت تحلیل عوامل موثر بر تمایلات رفتاری گردشگران به مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-99]
  • رضایت برند تأثیر هزینه جابجایی بر وفاداری و احتمال رویگردانی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 46-61]
  • رضایت مشتری ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 251-279]
  • رضایت مشتریان تأثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت، رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: رستوران‌های شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 59-84]
  • رفتار مشتری تاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
  • رفتار مشتری ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 251-279]
  • رفتار مصرف‌کننده موانع مؤثر بر قصد خرید سبز: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 38-58]
  • رفتار مصرف‌کننده پیشایندهای توسعه رفتار مصرف‌هوشمندانه" [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 158-173]
  • رفتار مصرف‌کننده طراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 114-137]
  • رفتار مصرف کننده بیمه شده طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
  • رفتار نوآورانه مصرف کننده بررسی تاثیر نوجویی ذاتی بر رفتار نوآورانه مصرف کننده با نقش واسط نوجویی در زمینه خاص (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات هوشمند پوشیدنی ) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 85-104]
  • رقابت پذیری ارتقاء رقابت پذیری شرکت های دارویی؛ تبیین راهکارها به‌ منظور افزایش سهم از بازار مصرفی دارو [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 57-78]
  • رقابتهای جمع سپاری بازاریابی قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمع‌سپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان برند موتوسل) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 132-159]
  • روانشناختی شناسایی عوامل موثر بر انتخاب کانال مصرف کننده به منظور تعیین استراتژی بهینه قیمت گذاری شرکت های چندکاناله (مورد مطالعه:صنایع خرده فروشی) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 62-83]
  • رویداد ورزشی تحلیل عوامل موثر بر تمایلات رفتاری گردشگران به مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-99]
  • روش دلفی فازی ارتقاء رقابت پذیری شرکت های دارویی؛ تبیین راهکارها به‌ منظور افزایش سهم از بازار مصرفی دارو [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 57-78]
  • رویگردانی مشتری تأثیر هزینه جابجایی بر وفاداری و احتمال رویگردانی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 46-61]

س

  • سردرگمی مشتری شناسایی و دسته بندی عوامل موثر برسردرگمی مشتری در خدمات بیمه عمر پژوهشی مبتنی بر تحلیل مضمون [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 280-306]
  • سیستان و بلوچستان ارائه الگوی بازاریابی کارآفرینانه در صنایع دستی با رویکرد خلق محصولات مشتری محور [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 74-91]
  • سیستم استنتاج عصبی-فازی مدل سازی فروش محصولات مصرفی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی-فازی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • سوگیری‌شناختی بررسی تجربی سوگیری شناختیِ"آنچه زیبا است، خوب است": مطالعه تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 17-32]

ش

  • شبکه خزانه طراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 114-137]
  • شبکه های اجتماعی مطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی) [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 200-215]
  • شبکه های اجتماعی قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمع‌سپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان برند موتوسل) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 132-159]
  • شبکه‌های اجتماعی عوامل مؤثر بر برندسازی شخصی در شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام) با رویکرد داده‌کاوی [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 138-155]
  • شبکه‌های اجتماعی مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 160-190]
  • شرکت های داروسازی ارتقاء رقابت پذیری شرکت های دارویی؛ تبیین راهکارها به‌ منظور افزایش سهم از بازار مصرفی دارو [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 57-78]
  • شکایت مشتری ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 251-279]
  • شناسایی و طبقه بندی شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر انتخاب محصولات کسب و کارهای اشتراکی با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 191-214]

ص

  • صمیمیت با مشتری طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
  • صنایع دستی ارائه الگوی بازاریابی کارآفرینانه در صنایع دستی با رویکرد خلق محصولات مشتری محور [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 74-91]
  • صنعت بانکداری ارایه الگوی پیشایندها و پیامدهای ارتباطات بازاریابی یکپارچه در صنعت بانکداری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 133-157]
  • صنعت‌گران ارائه الگوی بازاریابی کارآفرینانه در صنایع دستی با رویکرد خلق محصولات مشتری محور [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 74-91]

ع

  • عواطف تاثیر نور بر واکنش مشتریان مواد غذایی با بکارگیری بازاریابی عصبی [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 1-21]
  • عوامل انسانی ارائه الگویی از مولفه‌های موثر بر رفتار مصرفی آب خانوار؛ مدلی برای اصلاح مصرف [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 100-116]

ف

  • فراترکیب طراحی مدل بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 48-73]
  • فراترکیب مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 84-106]
  • فرش دستبافت بررسی نقش هوش فرهنگی فروشندگان فرش دستبافت در توسعه گردشگری با تعدیل گری پشیمانی خرید و رویکرد قیمت‌گذاری منصفانه [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]
  • فناوری ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 215-232]
  • فناوری‌های قدرت نقش قدرت داستان سرایی رسانه های اجتماعی در توسعه مقصد گردشگری جزیره قشم [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 117-139]
  • فهم‌شناختی طراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 114-137]

ق

  • قصد خرید مدل تاثیرگذاری تبلیغات شفاهی مشتری بر قصد خرید در شبکه‌های اجتماعی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 160-190]
  • قصد خرید محصولات ارگانیک تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 156-175]
  • قصد خرید مصرف کننده بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و قصد خرید مصرف‌کننده؛ واسطه‌گری تصویر و آگاهی برند [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 199-220]
  • قیمت منصفانه بررسی نقش هوش فرهنگی فروشندگان فرش دستبافت در توسعه گردشگری با تعدیل گری پشیمانی خرید و رویکرد قیمت‌گذاری منصفانه [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]

ک

  • کسب و کارهای اشتراکی شناسایی و طبقه بندی عوامل موثر بر انتخاب محصولات کسب و کارهای اشتراکی با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 191-214]
  • کلید واژه‌ها: رضایتمندی مشتری رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 233-250]
  • کنارگذاری کالا طراحی مدل مفهومی کنارگذاری محصول با رویکرد شبکه خزانه [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 114-137]
  • کوید 19 طراحی چارچوب مدیریت رفتار مصرف کننده در دوارن شیوع بیماری های دنیاگیر (مطالعه موردی: کوید 19) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 107-131]
  • کووید 19 مدل تجربه آنلاین مشتری در دوره کوید19 [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 84-106]

گ

  • گشت زن ها پدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زن های مراکز خرید و مال ها [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-56]
  • گنبدکاووس تحلیل عوامل موثر بر تمایلات رفتاری گردشگران به مقصد در بازدید از رویداد سوارکاری شهر گنبدکاووس [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 79-99]

م

  • مال پدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زن های مراکز خرید و مال ها [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-56]
  • متغیرهای جمعیت شناختی ارائه الگویی از مولفه‌های موثر بر رفتار مصرفی آب خانوار؛ مدلی برای اصلاح مصرف [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 100-116]
  • محصول بررسی تجربی سوگیری شناختیِ"آنچه زیبا است، خوب است": مطالعه تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 17-32]
  • محصولات غذایی ارگانیک طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 176-199]
  • محیط فیزیکی رستوران تأثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت، رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: رستوران‌های شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 59-84]
  • مدیریت تجربه مشتری طراحی مدل بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 48-73]
  • مدیریت رفتار مصرف‌کننده طراحی چارچوب مدیریت رفتار مصرف کننده در دوارن شیوع بیماری های دنیاگیر (مطالعه موردی: کوید 19) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 107-131]
  • مدیریت شکایت مشتری ارائه مدلی برای مدیریت شکایات مشتریان B2B در صنعت لوازم خانگی [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 251-279]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری موانع مؤثر بر قصد خرید سبز: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 38-58]
  • مدل سازی فروش مدل سازی فروش محصولات مصرفی با استفاده از سیستم استنتاج عصبی-فازی [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 1-16]
  • مرکز خرید پدیدار شناسی ارزش ادراک شده توسط گشت زن های مراکز خرید و مال ها [دوره 8، شماره 3، 1400، صفحه 33-56]
  • مشارکت مصرف کنندگان قواعد حاکم بر قصد مشارکت کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در رقابتهای جمع‌سپاری بازاریابی براساس رویکرد تئوری مجموعة راف( مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان برند موتوسل) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 132-159]
  • مشتری طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 176-199]
  • مشتریان ارائه چهارچوب عوامل مؤثر بر بازاریابی، جذب مشتریان و تجاریسازی فناوری آموزشی دانشگاه مازندران [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 215-232]
  • مصرف هوشمندانه پیشایندهای توسعه رفتار مصرف‌هوشمندانه" [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 158-173]
  • مطالعه تطبیقی مطالعه تطبیقی تأثیر استفاده از بازاریابی محتوایی در شبکه های اجتماعی و بازاریابی سنتی بر رفتار مصرف کننده (مورد مطالعه: بیمه های زندگی) [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 200-215]
  • معادلات ساختاری پیشایندهای توسعه رفتار مصرف‌هوشمندانه" [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 158-173]
  • موانع خرید موانع مؤثر بر قصد خرید سبز: رویکرد مدلسازی ساختاری تفسیری [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 38-58]

ن

  • نیاز شناختی کارها تحلیل رفتار مشتریان با رویکرد اندازه‌گیری توجه بصری کاربران به تبلیغات بنر وب‌سایت [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 22-37]
  • نسل وای (Y) طراحی مدل بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) به منظور مدیریت تجربه مشتریان نسل وای [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 48-73]
  • نظریه ی داده بنیاد طراحی الگوی ایجاد صمیمیت با مشتری در خدمات بیمه با استفاده از نظریه ی داده بنیاد [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 1-31]
  • نفرت از برند نوع شناسی نفرت از برند در استفاده‌کنندگان تلفن همراه [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]
  • نگرش طراحی مدل ارتقاء نگرش مشتریان محصولات غذایی ارگانیک در ایران [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 176-199]
  • نوآوری مصرف کننده تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 156-175]
  • نوجویی در زمینه خاص بررسی تاثیر نوجویی ذاتی بر رفتار نوآورانه مصرف کننده با نقش واسط نوجویی در زمینه خاص (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات هوشمند پوشیدنی ) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 85-104]
  • نوجویی ذاتی بررسی تاثیر نوجویی ذاتی بر رفتار نوآورانه مصرف کننده با نقش واسط نوجویی در زمینه خاص (مورد مطالعه: مصرف کنندگان محصولات هوشمند پوشیدنی ) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 85-104]
  • نوع‌شناسی نوع شناسی نفرت از برند در استفاده‌کنندگان تلفن همراه [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 1-20]

و

  • ویروس کرونا مدل سازی تاثیر شیوع ویروس کرونا بر پذیرش و توسعۀ بانکداری دیجیتال [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 92-113]
  • وفاداری مشتری تأثیر هزینه جابجایی بر وفاداری و احتمال رویگردانی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 46-61]
  • وفاداری مشتری رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 233-250]
  • وفاداری مشتریان تأثیر محیط فیزیکی بر ادراک از قیمت، رضایت و وفاداری مشتریان (مورد مطالعه: رستوران‌های شهر اهواز) [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 59-84]

ه

  • هزینه جابجایی تأثیر هزینه جابجایی بر وفاداری و احتمال رویگردانی مشتریان [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 46-61]
  • هزینه‌های تعویض بانک رابطه رضایت، وفاداری و تمایل به تبلیغ شفاهی از سوی مشتریان؛ (با تأکید بر نقش تعدیل کننده هزینه های تعویض بانک) [دوره 8، شماره 4، 1400، صفحه 233-250]
  • هویت اجتماعی تاثیر هویت و اثر اجتماعی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید محصولات ارگانیک و اثر تعدیل‌گر نوآوری مصرف کننده؛ مورد مطالعه: مصرف‌کنندگان محصولات ارگانیک شهر کرج [دوره 8، شماره 2، 1400، صفحه 156-175]
  • هوش فرهنگی بررسی نقش هوش فرهنگی فروشندگان فرش دستبافت در توسعه گردشگری با تعدیل گری پشیمانی خرید و رویکرد قیمت‌گذاری منصفانه [دوره 8، شماره 1، 1400، صفحه 105-132]